פוסטה - לוגו

עו"ד שפטל על עוקץ אסירים באמצעות הטלפון שלו: "לא חשבתי שזו תרמית"

פרשת עוקץ המנכ"לים – לקוח שלי הואשם כי ביחד עם נאשמים אחרים בפרשה, הונו ורימו בתי עסק והוציאו מהם במרמה סחורות וכספים במאות אלפי שקלים.

כל זאת בדרך מתוחכמת, באמצעות שיחות טלפון שיצאו לכאורה מבית הסוהר ע"י שניים מהנאשמים האחרים, דרך תחנות ממסר לתחנת מעבר בשיחת עקוב אחרי למשרד עורכי הדין המייצגים את שני הנאשמים האחרים, וממשרדי עורכי הדין למספרי פלאפון נוספים, אשר מהם יצאו שיחות לבתי העסק.

נטען כי הנאשמים שמרצים מאסר הם אלו ששוחחו לכאורה, עם בתי העסק, מהכלא והתחזו לכאורה לבעלי העסק, בעוד שהשיחות מהם התקשרו בפועל לבתי העסק, יצאו ממספרי פלאפון שונים ורבים.

נשמע מורכב?!

זהו תיק בנושא עבירות סייבר לכל דבר ועניין.

ואולם, כנגד הלקוח שלי לא היתה כל ראיה שקושרת אותו לעוקצים הרבים של בתי העסק ולכך שביצע פעולות להעברת השיחות מהפלאפונים לבתי העסק.
הכל נשען על מארג נסיבתי דל.
בסופו של יום לאחר ניהול מספר דיוני הוכחות ומו"מ ארוך מאוד עם התביעה , נמחקו כנגד הלקוח שלי כל עבירות העוקץ המיוחסות לו והוא הורשע בעבירה אחת בודדת של החזקת פלאפון אשר נתפס בחזקתו וישוד כי הוא נגנב מאחד מבתי העסק.

והעונש? ללא מאסר בכלל!

אסירים שמוגבלים בשיחות הטלפון שלהם השתמשו במספרים של עורכי דין המייצגים אותם לכאורה, על מנת לנתב מהם את השיחות ולעקוץ בתי עסק, תוך שהם מתחזים לטכנאים של בזק * עו"ד שפטל: "המתחזים התקשרו אלי 10 פעמים לאחר שהתלוננתי על תקלת תקשורת" * הסדר טיעון מקל נחתם עם בנו של אחד האסירים שמשפטם נמשך "פוסטה"