עו"ד טליה גרידיש

עורך דין צווארון לבן

חשודים בביצוע עבירות צווארון לבן ומחפשים עורך דין מקצועי? יש כמה דברים חשובים שכדאי לדעת.. כל הפרטים במאמר הבא.

עבירות צווארון לבן הינן עבירות כלכליית, אשר לעיתים מבוצעות על ידי אנשים שנמצאים במעמד גבוה וכוללות בין היתר: עבירות שוחד, מרמה, הפרת אמונים, הלבנת הון ועוד. יש להדגיש כי עבירות צווארון לבן דורשות תחכום רב ולכן ישנה חשיבות רבה להתייעץ עם עורך דין פלילי אשר הינו מומחה לעבירות צווארון  לבן ובעל ניסיון עשיר בתחום.

מה תפקידיו של עורך דין צווארון לבן?

לפני ביצוע העבירה

ברוב מקומות עבודה ממשלתיים לדוגמה, יש עורך דין פלילי שמלווה את המקום, לכן פעמים רבות עורך דין צווארון לבן ידע להדריך אנשים מראש וליידע אותם על ההליכים – כדי למנוע מהם לבצע עבירות מסוג כזה מלכתחילה.

שלב החקירה

השלב הראשון שיקרה ברגע שמישהו חשוד בביצוע עבירות צווארון לבן תהיה חקירה. כבר בשלב זה מומלץ ליצור קשר עם עורך דין צווארון לבן. עו"ד מקצועי ידע להעניק לכם ייעוץ מה לומר בחקירה, מה לא ולשמור על האינטרסים שלכם כבר בשלב זה. שימו לב, כל מה שתאמרו בחקירה עשוי לשמש נגדכם במשפט, לכן רצוי לא לנסות להתמודד עם כך לבד ולממש את זכותכם לעורך דין.

שלב הגשת כתבי האישום

עורך דין מקצועי מומחה בתחום עבירות צווארון לבן ידע לפעול אל מול הפרקליטות, לנהל מו"מ נכון וראוי  ולמזער נזקים.  במקרים מסוימים אף להסיר עבירות מסוימות מכתב האישום או להמיר אותן בסוג עבירות קלות יותר.

שלב המשפט

כמו בכל ביצוע עבירה פלילית, בעבירות צווארון לבן החשיבות לליווי וייצוג עורך דין במשפט היא גבוהה מאוד. במהלך המשפט, עורך דין מקצועי בתחום ידע לנהל את ההליך המשפטי נכון באופן

שיוביל לזיכויו של הנאשם

 מכל ההאשמות או לפחות להמתיק את גזר דינו.

 

 

מחפשים עורך דין צווארון לבן? מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ונציגנו ידאגו לתאם איתכם פגישת ייעוץ ראשונה. אפשר גם להתקשר: 0523307111